Cercar en aquest blog

2 d’abr. 2011

Sibar

holas!
ahir vam anar a sopar a un lloc del que havia sentit a parlar moltíssiiim i que tenia pendent... així doncs compte saldat amb el SIBAR!!!ara em quedarà el de Manresa...

http://sibarrestaurant.com/

Em va encantar, el lloc, el menjar i la companyia i tot al mig de Barcelona, sembla mentida que encara quedin raconets així però és qüestió de trobar-los:



Com érem colla els amfitrions van fer un menú per picar una mica de tot, i jo com tinc la petitagran mania de tastar de tot i de tothom vaig gaudir de lo lindo. Molt muy recomenable el tataki de tonyina, la brandada de bacallà amb mel, el pernilet, la lassanya de ceps i unes sorprenents botifarres farcides de formatge! Tot sense perdre de vista el vi i amb una bona carta de postres a un preu totalment assequible per productes de gran qualitat.

Així que ja ho sabeu si voleu fugir de la ciutat sense sortir-hi aquest raconet és una bona oportunitat, jo hi tornaré!

Gon profit, salut i bon solet!sitos

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada