Cercar en aquest blog

11 d’abr. 2011

panxa xunga

Hola!
la famosa i odiada gastroenteritis em va fer una visita la setmana passada i vaig haver de fer tota la setmana DIETA TOVA... abans el meu caparró associava aquesta prescripció a arròs rebullit i insípid.
Aquest avorrit conglomerat va envair les meves minimengades durant 2 dies, però passat el maremoto vaig decidir anar innovant sense perdre de vista els ingredients principals: arròs, patata, peix blanc, pollastre, pastanaga i ceba, ni el tipus de cocció: bullit o planxa.
La primera innovació va venir per inspiració de: http://blogs.elpais.com/el-comidista/2010/09/sopa-de-arroz-para-enfermos.html aquest blog és un dels meus prefes i aquesta recepta refresca molt.
A partir d'aquí van venir les receptes amb el meu gran amic Lekué que permet cuinar sense oli, us en poso una per si us inspira en els vostres mal de panxa però seria xulo si algú compartís els seus remeis... així que ja sabeu a compartir que és infinitiu!

Lluç al Lekué



Ingredients
  • Lluç (jo vaig posar 2 rodanxes)
  • Mitja llimona
  • Mitja Ceba tendra
  • Sal
Manos a la obra

Tallar tres rodanxes de llimona i posar al fons del recipient, a sobre distribuïm el lluç lleugerament salat i coronem amb ceba trinxada. Només unes gotes d'oli i tanquem bé el Lekué. Uns 5 minuts al micro a màxima potència i... llest!!més fàcil impossible!

Apa doncs gon profit i pocs mals de panxa!Salut!sitos

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada