Cercar en aquest blog

27 de gen. 2011

Pesto rosso a l'estil Sita

Holas!

l'altre dia amb motiu de la visita germanomasculina vaig aprofitar per fer algo que em rondava pel caparró, un pesto rosso!!La veritat és que va ser facilísssim i va quedar molt bo, així que segur que repetiré.. us deixo la recepta per si us ve de gust...

Vaig aprofitar la base d'un llibret que m'he comprat i m'encantaaa es diu 'recetas sencillas para novatos y cocinillas del laboratorio Arzak' (Xabier Gutiérrez), té moltes receptes de tot tipus i fàcils, així que no us el deixeu perdre (per cert Ormi em va costar 15€ jejje). Bé la base de pesto que proposen és:

Ingredients:
  • 100 gr oli d'oliva
  • 1/2 gra d'all
  • 70 gr formatge parmesà ratllat
  • 50 gr de pinyons
  • 20 gr alfàbrega fresca (fulles)
  • sal
  • un pòlsim de sucre
Jo hi vaig afegir:
  • 6 tomàquets secs
  • unes gotes de vinagre de Mòdena
Manos a la obra:

La preparació és sencilla, tot junt i a cop de minipimer fins que quedi una salsa homogènia.... i es posa a sobre la pasta acabada de bullir!!en aquest cas nosaltres vam fer servir tortellinis frescs de pernil... mireu quina pinta:



Bé doncs, salut, bon profit i bons aliments!
Sitos

2 comentaris:

  1. Jooooo quina bona pinta q te aixo Sita!!!!!
    Aveure si trobo temps i penjo les receptes nadalenques.

    Petons!!!!

    ResponElimina
  2. el dijous la posaré en pràctica....

    petonets

    Mario

    ResponElimina