Cercar en aquest blog

9 de des. 2010

Som-hi!

Ha portat uns dies però això ja està fet!!!molt lluny del projecte inicial i comptant amb les limitacions de les meves habilitats informàtiques crec que ha quedat 'apanyau' i sinó ja s'anirà millorant...

Bé, us explico una mica com anirà tot això. Com els meus intents de crear categories no han obtingut tot l'èxit que esperava he optat per seleccionar 5 grans etiquetes que seran els grans blocs d'idees més o menys estructurades que aniré recollint. And the winners are:
  • Fogons: les receptilles que van sorgint dels meus 2 fogonets.
  • Rebost: tots aquells estris, tendes, productes i demés que m'acompanyen i em faciliten la tasca.
  • Racons: restaurants, bars, tavernes, cases d'amics/gues i tot lloc descobert on em posen un plat a taula.
  • Sobretaula: acudits, temes de conversa, histories de vida, mons paral·lels i demés perles que sorgeixen davant el menjar.
  • Flaires: músiques, llibres, somriures de fons, fotografies i altres que il·lustren i inspiren a la cuina.
Sísí doncs aquest és l'esquelet bàsic, la resta ja s'anirà descobrint/improvisant però avanço que properament penjaré les receptes dels pastissets cumpleanyeros que tant èxit van tenir... mmmm.

Per la resta animeu-vos a participar/proposar/suggerir/cantar/ballar/escriure/cridar/riure/callar... a veure si aconseguim que aquest sigui un espai amb purpurina!

Apa fins aviat!!!salut i bons aliments!

3 comentaris:

  1. Sitaaa!! Cuca!! com m'agradaaaaaaaaaa!!!Sóc la baby! jejeje!

    ResponElimina
  2. Sita!!! Molt bé!!
    M'agrada molt, i per nadal aportare un granet culinari al blog, que em toca fer els entrants del sopar de nadal.
    MUAKSSSS

    ResponElimina