Cercar en aquest blog

6 de des. 2011

Bobby Gin

Holas!

ja tocava aquesta entrada, ja que ha estat un racó recurrent on superar els esforços de les mudances a l'estiu... si us agrada la ginebra i picar unes bones croquetes amb bona música aquest és el vostre lloc!

http://www.bobbygin.com/

Al carrer Francisco Giner, 47, en plena gràcia glam està un local amb una decoració que m'encanta! (el dia que es despistin em posaré al bolso una de les cadires de cole... pq la porta del lavabo cridaria massa l'atenció..). El personal és d'allò més amable i explicatiu i sinó hi ha conversa fluida i trobeu lloc a la barra us podeu quedar hipnotitzats amb el ritual artesà de fer gintonics...el meu prefe EL BULLDOG amb regalèssia i poma!



Les pegues... a final de mes el meu moneder no em permet fer una visita, i depen de l'hora i la sort pot ser que estigui molt ple... però val la pena intentar-ho i no oblideu demanar les minihamburegueses, ezpectaculars!!

Apa, salut, gon profit i gon pooont! Sitos

2 comentaris:

  1. uoo bobby gin, it's not my lover... it's just a girl... Té molt bona pinta aquest garito de gràcia glam!! :)

    ResponElimina
  2. Sí Beaaa pura purpurina, un dia t'hi portaré ;)

    ResponElimina