Cercar en aquest blog

13 de març 2011

Black Cake al micro

Holas!

aquí ve un dels èxits de la temporada, un pastís de xocolata ràpid i molt bo ideal per esmorzars, berenars i visites imprevistes.

La recepta la vaig agafar de: http://www.directoalpaladar.com/postres/black-cake-al-microondas-receta  però jo no vaig posar licor i vaig reduir els ingredients a la meitat perquè la coveta no es converteixi en la fàbrica de xocolate. Ja us he dit que m'encanta aquesta pàgina...

El resultat és aquest:



Ingredients:
  • 75 gr de xocolata negra fondant
  • 60 gr de mantega o margarina
  • 60 gr de sucre
  • 25 gr de farina
  • 2 ous
Manos a la obra:

Fondre la xocolata amb la mantega al micro en funció descongelar, en uns 4 minutets estarà llest, però aneu remenant fins que agafi una textura de crema.

En un recipient posar la xocolata desfeta i tota la resta d'ingredients (jo la farina la tamitzo una mica i vaig afegir un polsim de llevat de sobre) i barrejar bé amb unes barilles fins que quedi una massa cremosa i homogènia.

Preparar el recipient per coure el pastís arrebossant amb mantega i farina per a que no s'enganxi. Com no vaig fer massa quantitat amb un tupper mitjà en vaig tenir prou, ja que si és un recipient massa gran toca amb les parets del micro i al no rodar no queda ben cuit.

Un cop tenim llest el recipient només cal afegir la massa i posar-ho al micro a màxima potència 2 minuts (vaig reduir el temps de cocció de la recepta original perquè hi ha la meitat d'ingredients i si ens passem queda dur com una pedra...). Un cop soni el piticlin del micro el deixem reposar a dins uns 5 minuts i tornem a engegar a màxima potència 1,5 minuts més aproximadament.

Per comprovar si està fet, enfonsem un escuradents i si surt net ja es pot emplatar!!Fàcilisssim i molt bo!

Jo en aquest cas no vaig preparar cap cobertura perquè era per acompanyar els cafès, però si voleu vestir-ho més per ocasions especials podeu fer una cobertura de xocolata blanca per exemple...

Apa, salut, gon profit i bons aliments!Sitos

2 comentaris: