Cercar en aquest blog

2 d’ag. 2012

Batut de plàtan

Holas!

aquí va una senzilla sitarecepta estiuenca refrescant acompanyada d'un recurs d'estalvi, que tal i com està el pati no podem tirar res!
 
Jo quan veig que la fruita s'està posant massa madura, enlloc de llençar-la faig dues coses, o bé em decanto per fer un suc, o bé la pelo i tallo per congelar-la en paper transparent (important pelar-la i tallar-la abans de congelar, sinó després ho tindreu difícil...).
 
Si us decidiu per aquest darrer recurs, sempre tindreu a disposició petits paquetets per fer batuts o gelats. En el meu cas, vaig recórrer a un parell de plàtans madurs que tenia al congelador tallats a trossos, una mica de nata i llet per fer un batut ben fred. Podeu canviar la fruita o la llet per iogurt o aigua i glaçons... imaginació al poder!


Ingredients 
  • 2 plàtans madurs congelats
  • 2 cullerades soperes de nata líquida
  • 1 got i mig de llet descremada
  • 1 cullerada de sucre 
Manos a la obra
 Primer cal descongelar una mica la fruita per poder passar el minipimer, així que aconsello treure-la mínim una mitja horeta abans de començar del congelador.
Quan estigui una mica tova la posem en un recipient amb la nata i el sucre i anem triturant. Per aconseguir la textura desitjada cal anar afegint llet freda i batent, fins arribar al punt de consistència que més ens agradi.
Si volem la beguda més freda podem afegir glaçons, i si volem donar un toc tropical afegir trossos de fruita, en el meu cas hi vaig posar algun bocí de préssec.
 
 
 No us abrigueu massa, salut!sitos i gons aliments

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada