Cercar en aquest blog

5 de gen. 2011

Iniciació al Nomo 2011

Holas!!

si no sabeu que demanar per reis, aquí va una idea: un soparet al NOMO!

A mi és un japo que m'encanta, tot i que últimament, també li encanta a la meitat de Barcelona i està a topeee (no reserven per grups més petits de 6 persones, així que cal anar aviat!!).

Fa 2 dies vaig iniciar al Barriga, i qui vulgui que li faci de guia jo encantada!!a més està a tocar de Villa Sita... Si hi aneu no us perdeu els makis de foie i el tataki de tonyina amb advocat mmmmm i Perro Verde per acompanyar!!

http://www.restaurantenomo.com/



Salut, bon profit, bons aliments i a ser bons per un dia trapelles!!

Sitos

5 comentaris:

  1. Tiro seguro. A més a més, no és car: uns 25€ per persona.

    ResponElimina
  2. aix síii el preu, no l'havia posat, gràcies Dani, ets un gran pinche!!

    ResponElimina
  3. Perro verde, pq ho recomanes que si no... jeje
    Per cert m'agrada molttttt. Ja m'he llegit totes les entrades! els pastís de pastanaga mortal!!! Va a veure si penjes més MONRECEPTES que m'han agafat ganes de cuinar!
    una abraçada

    ResponElimina
  4. anòniiiim!més pistes per tornar-te l'abraçada...

    ResponElimina